avatar Ten blog rowerowy prowadzi pabloXT z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 42675.63 kilometrów w tym 4456.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.86 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pabloXT.bikestats.pl

• Sprzęt GÓRAL - HISTORIA

Świetlna masa krytyczna TRN

Sobota, 13 sierpnia 2011 · dodano: 14.08.2011 | Komentarze 0

O 18.00 spotkałem się z Drizd'em na Shell'u. Pojechaliśmy na skrzyżowanie Kamienna - Inwalidów ale nikogo nie spotkaliśmy. O 19.00 mieli wszyscy się spotkać na moście w Fordonie by dalej pojechać razem do Torunia. Co prawda w umówionym miejscu byliśmy pierwsi ale reszta dojechała i pognaliśmy na Świetlną Masę Krytyczną.
Na miejscu byliśmy zgodnie z oczekiwaniami trochę przed czasem (dobrze się jechało zważywszy na 7-mio osobową grupę), więc pokręciliśmy się po centrum i doczekaliśmy do głównego punktu programu wycieczki.
Przejazd całkiem sympatyczny tylko tempo strasznie niskie wręcz ślimaczne.
Po masie wpadliśmy do baru na kebaba później do pizzerii weszliśmy bo czekaliśmy na innych z bydgoszczy i tak zrobiła się godzina 00.00. 5 minut po północy ruszyliśmy w stron bydzi. Jechało się jeszcze bardziej rewelacyjnie bo grupa liczyła 9 osób. Był też mały pościg peletonu przeze mnie i zibi'ego co urozmaiciło wyprawę.
W domu byłem o godzinie 2.25.
Wycieczka moim zdaniem bardzo sympatyczna i oby takich było więcej.