avatar Ten blog rowerowy prowadzi pabloXT z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 42675.63 kilometrów w tym 4456.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.86 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pabloXT.bikestats.pl

• Sprzęt GÓRAL - HISTORIA

IV RAJD BRDY - II etap

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 0

Drugi dzień zmagań zaczął się od smacznego śniadania (jajecznica, ser, wędliny). Przed wyruszeniem strzeliłem sobie trzy Redbule po czym pojechaliśmy na rynek do Tucholi gdzie miał być oficjalny start drugiego etapu.

Promem w Koronowie

O godz. 10.00 rozpoczęliśmy II etap wyprawy. Poszło rewelacyjnie na mecie w Myślęcinku byliśmy z ekipą pierwsi.

Całość imprezy została zakończona na Wyspie Młyńskiej. Tam też rozdano puchary najlepszym oraz wszystkim medale pamiątkowe.

Pamiątkowy medal IV RAJD BRDY

Ogólnie ujmując SUPER WYPRAWA. Dużo by pisać ale żeby naprawdę poczuć to trzeba się wybrać na taką imprezę rowerową.
Do zobaczenia za rok:D
PozdRower dla ekipy z którą jechałem. (Piotr, Sławek, Darek)