avatar Ten blog rowerowy prowadzi pabloXT z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 42675.63 kilometrów w tym 4456.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.86 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pabloXT.bikestats.pl

• Sprzęt GÓRAL - HISTORIA

IV RAJD BRDY - I etap

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 0

RAjd zapowiadał się nie ciekawie ze względu na panujące warunki pogodowe przed wyjazdem z Bydgoszczy. Tuż po wyjeździe z domu do punktu zbiórki przy dawnym browarze na ul. Kujawskiej zmokłem jak cholera. Jak się dowiedziałem to w Chojnicach podobno ostro padało w tym czasie. Ale wszystko się odwróciło po dojechaniu do miejsca rozpoczęcia:D

Rynek w Chojnicach

Na początku bylem trochę dziki bo pierwszy raz taka impreza i za bardzo nie wiedziałem jak się zachować ale z obserwacji innych uczestników po których wnioskowałem, że jadą pierwszy raz tak jak ja szybko wczułem się w rolę w tym mikro społeczeństwie. A już całkowicie było ok jak dojechaliśmy do mety pierwszego etapu i polała się wódeczka.

Po wybraniu trasy turystycznej w Charzykowy ruszyliśmy w drogę z kumplem. Jak się później okazało to przed nami już sporo osób pojechało. Więc zaczęliśmy trochę gonić wszystkich. Jak się później okazało wyprzedziliśmy wszystkich poza dwoma zawodnikami ale i w końcu jakoś ich dorwaliśmy. I tak we czwórkę już zostało do mety.

Amfiteatr w Charzykowy

Domek w którym mieszkałem przez jedna noc