avatar Ten blog rowerowy prowadzi pabloXT z miasteczka Bydgoszcz. Mam przejechane 42675.63 kilometrów w tym 4456.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.86 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pabloXT.bikestats.pl

• Sprzęt GÓRAL - HISTORIA

BORY TUCHOLSKIE

Środa, 14 maja 2014 · dodano: 14.05.2014 | Komentarze 0

Trasa: Nowy Jasiniec, Wielonek, Klonowo, Bysławek, Bysław, Cekcyn - żarcie, Gołąbek, Woziwoda, niebieskim do Nowego Młyna, Zapędowo, czarnym do WKB, dalej zielonym do Fojutowa, niebieskim do Białej, czerwonym do Gołąbka, niebieskim do Rudzkiego Mostu, niebieskim do Świtu - znowu żarcie, Piła, Zamrzenica, Wielonek, Nowy Jasiniec, Fordon

W większości miejsc przez które przejeżdżałem nie byłem już 3 lata a w niektórych wogóle nie byłem w życiu i muszę przyznać że bory zmieniają się dużo i to pozytywnie. Piękne lasy, super leśne drogi i ścieżki a do tego w miarę dobrze oznakowane szlaki turystyczne.  Tak więc od tej pory jak będę chciał dobrze pojeździć leśnymi trasami i ścieżkami to jadę w bory.